Kaj je blagovna znamka zaposlovalca? In kako jo povečamo preko Linkedina?

Kaj je blagovna znamka zaposlovalca ?

Na današnjem zelo konkurenčnem trgu dela lahko močna blagovna znamka delodajalca pomaga podjetjem, da izstopajo in se razlikujejo od konkurentov. In nenazadnje, ustvarjanje močnega nabora talentov. Močna blagovna znamka delodajalca ali Employer branding lahko podjetjem pomaga pri oblikovanju nabora najboljših kandidatov, tudi če trenutno ne zaposlujejo. Načrtovanje blagovne znamke delodajalca je danes pomembno iz številnih razlogov. Najbolj očiten je gotovo privabljanje in ohranjanje najboljših talentov.

Močna blagovna znamka delodajalca lahko podjetjem pomaga privabiti in zadržati najboljše kandidate na trgu dela.  Sledi ustvarjanje pozitivne podobe: pozitivna blagovna znamka delodajalca lahko podjetjem pomaga ustvariti pozitivno podobo in ugled ne le med iskalci zaposlitve, temveč tudi v javnosti, kar lahko privede do večjega poslovnega uspeha. Lahko se izboljša zavzetosti zaposlenih, saj blagovna znamka delodajalca, ki se ujema z vrednotami in željami zaposlenih, lahko vodi k večji zavzetosti, produktivnosti in zadovoljstvu. Pomaga lahko tudi pri razlikovanju od konkurence.

Blagovna znamka zaposlovalca
Blagovna znamka zaposlovalca

Zakaj je pomembna blagovna znamka zaposlovalca ? 

1. Vse večja konkurenca za talent

Zaradi vse večje medsebojne povezanosti svetovnega gospodarstva se bo konkurenca za talente le še povečevala. V tem konkurenčnem okolju bo močna blagovna znamka delodajalca ključnega pomena za privabljanje in ohranjanje najboljših talentov.

2. Spreminjajoča se demografija delovne sile
delovna sila postaja vse bolj raznolika in večgeneracijska, z različnimi vrednotami, pričakovanji in preferencami. Močna blagovna znamka delodajalca, ki bo odmevna pri teh različnih skupinah, bo ključnega pomena pri oblikovanju močnega nabora talentov.

3. Vzpon družbenih medijev
Družbeni mediji so spremenili način komuniciranja in medsebojnega sodelovanja. S platformami, kot so LinkedIn, Glassdoor in druga spletna mesta s pregledi / primerjavami delodajalcev, se podjetja pri gradnji svoje blagovne znamke ne morejo več zanašati na tradicionalno trženje. Močna blagovna znamka delodajalca, ki je pristna, pregledna in privlačna, bo bistvenega pomena za uspeh.

4. Večji poudarek na dobrem počutju zaposleni

Zaradi pandemije COVID-19 je dobro počutje zaposlenih postalo glavna prednostna naloga številnih organizacij. Močna blagovna znamka delodajalca, ki poudarja dobro počutje zaposlenih, ravnovesje med delom in zasebnim življenjem ter duševno zdravje, bo ključnega pomena za privabljanje in ohranjanje najboljših talentov.

5. Potreba po ciljno usmerjenem delovnem mestu
Zaposleni iz generacije milenijcev in generacije Z pri svojem delu vse bolj iščejo namen in smisel. Močna blagovna znamka delodajalca, ki poudarja smisel, družbeno odgovornost in etične prakse, bo ključna za privabljanje in ohranjanje teh zaposlenih.

Kako izboljšati blagovno znamko zaposlovalca preko LinkedIn -a ?

Za grajenje blagovne znamke delodajalca prek omrežja LinkedIn izvajate na več načinov, poglejmo glavnih 5:

  1. Predstavite kulturo svojega podjetja: uporabite LinkedIn pages za predstavitev kulture, vrednot in poslanstva podjetja z objavami, članki in pričevanji zaposlenih. Primer turistične agencije, ki predstavlja svoje kulturo na svojem LinkedIn profilu.
  2. Sodelujte s svojimi sledilci: odgovarjajte na komentarje in sporočila sledilcev ter tako ustvarite pozitivno izkušnjo sodelovanja.
  3. Poudarite dosežke zaposlenih: izpostavite dosežke zaposlenih: Delite novice in posodobitve o dosežkih zaposlenih in njihovi karierni rasti ter tako poudarite priložnosti za karierni razvoj v organizaciji.
  4. Delite objave delovnih mest: uporabite LinkedIn za deljenje objav delovnih mest in navezovanje stikov s potencialnimi kandidati, pri čemer izkoristite moč omrežja LinkedIn.
  5. Delite vaše dogodke izven podjetja: ni pomembno več kaj delamo v službi, ampak tudi kaj počnemo izven podjetja. Delite vaše motivacijska potovanje, piknike ali team buildinge in se tako predstavite vašo kulture podjetja. Niste samo stroj, ki jih skrbi samo dobiček. Pokažite, da vam je mar za zaposlene.
  6. Uporabite LinkedInova orodja za oblikovanje blagovne znamke delodajalca: LinkedIn ponuja orodja za oblikovanje blagovne znamke delodajalca, kot so strani podjetij in karierne strani, ki jih podjetja lahko uporabijo za ustvarjanje močne prisotnosti blagovne znamke in privabljanje najboljših talentov.

Skratka, blagovna znamka delodajalca bo v prihodnosti še pomembnejša, saj bodo organizacije tekmovale za najbolj nadarjene, krmarile po spreminjajoči se demografiji delovne sile ter se prilagajale novim družbenim in gospodarskim trendom. Podjetja, ki dajejo prednost oblikovanju močne blagovne znamke delodajalca, bodo imela konkurenčno prednost pri privabljanju, motivaciji in ohranjanju najboljših zaposlenih.