Vrste ključnih besed in iskalni namen

Kadar ljudje iščejo karkoli na spletnem brskalniku imajo iskalni namen. To pomeni, da želijo najti določeno stvar. To poskušajo najti z iskanjem različnih ključnih besed po spletu. V spodnjem članku bomo spoznali vrste ključnih besed in iskalni namen.

Vrste ključnih besed

Ključne besede so besedne zveze, ki jih ljudje iščejo na spletnih iskalnikih. Te nam pomagajo, da boljše razvrstimo vsebino spleta.

Uporabne so pa tudi za avtorje spletnih strani, saj tako lahko avtorji vidijo katere ključne besede so bolj obiskane ter na katere je vredno ciljati. Vrste ključnih besed so:

  • Generične ključne besede
  • Long tail ključne besede

Generične ključne besede na primeru ključne besede profili

Generične ključne besede spadajo pod krajše besedne zveze in so običajno sestavljene iz treh ali manj besed. Generične ključne besede so bolj splošne in so zato zelo prometne. To pomeni, da te ključne besede išče veliko ljudi in da veliko ljudi cilja na te ključne besede.

Generične ključne besede so iskane iz več iskalnih namenov, zato je vsebina spletnih strani raznolika. Ker veliko ljudi cilja na te ključne besede, je težavnost za visoko uvrstitev veliko večja. Iz tega lahko sklepamo, da bomo na teh ključnih besedah našli večinoma profesionalne spletne strani.

Kot primer generične ključne besede lahko vzamemo ključno besedo profili. Ključna beseda je zelo zahtevna za ljudi, ki se na njej želijo visoko uvrstiti. Če se vseeno želimo poskusiti uvrstiti visoko na generičnih ključnih besedah lahko za vzgled uporabimo profesionalne spletne strani, kot na primer gumitehna.si. Spletna stran ima veliko ponudbo profilov in tudi platišč, pnevmatik ter gum. Spletna stran  gumitehna.si je očitno profesionalna in je zelo dober primer spletne strani, ki jo lahko uporabimo za vzgled.

Long tail ključne besede na primeru ključne besede svetlobne kupole termotom

Pod vrste ključnih besed spadajo long tail ključne besede, ki so čisto nasprotje generičnih ključnih besed. So besedne zveze sestavljene iz štirih ali več besed. Long tail ključne besede so bolj specifične in natančne, kar pomeni, da jih je veliko več in da niso tako prometne kot generične ključne besede. Iz tega razloga je tudi ljudi, ki na te ključne besede ciljajo manj.

Long tail ključne besede so običajno iskane z določenim iskalnim namenom, naj bo to informacijski, prodajni ali kaj drugega. Ker je manj ljudi, ki na te ključne besede cilja, je se na njih lažje visoko uvrstiti, kar je odlično za ljudi, ki so z SEO začeli pred kratkim. Običajno ljudje, z stalnim delom v SEO začnejo z Long tail ključnimi besedami in počasi napredujejo do generičnih ključnih besed.

Kot primer long tail ključne besede bomo vzeli svetlobne kupole termotom. Ta ključna beseda je long tail in lahko hitro opazimo, da je zelo specifična, saj vključuje ime spletne strani. Spletna stran termotom.si je lead generation spletna stran, ki prodaja svetlobne kupole, svetlobne trakove, pvc plošče in veliko drugega. Je profesionalna spletna stran v katerega so avtorji vložili veliko dela in vam močno priporočamo, da si spletno stran ogledate tudi sami.

vrste ključnih besed

Iskalni namen in primer na ključni besedi optimizacija spletnih strani

Iskalni namen je tisto, kar imajo ljudje v mislih kadar poiščejo določeno ključno besedo. Z drugimi besedami, iskalni namen je začetni vzrok za iskanje po spletu. iskalni namen je lahko:

  • Informacijski-iskalce zanima vsebina in podatki o ključni besedi,
  • Navigacijski-iskalce zanima lokacija, geografska ali na spletu, ključne besede,
  • Nakupovalski-iskalce zanima nakup vsebine ključne besede.

Ključna beseda optimizacija spletnih strani ima informacijski namen, saj večina ljudi želi izvedeti več o SEO optimizaciji spletnih strani. To ne pomeni, da ne moremo na tej ključni besedi najti prodajnih spletnih strani. Spletna stran www.seo-praktik.si je spletna stran namenjena, da vam pove več o optimizaciji spletnih strani. Na njej avtor spletne strani prodaja svoje izkušnje v SEO v obliki mentoriranj.

Samo-izboljševanje v SEO na primeru ključnih besed vzmetnice in ir paneli

Zdaj lahko tudi sami poskušate ugotoviti katere vrste so določene ključne besede. Kot primer vzamimo ključni besedi vzmetnice in ir paneli ter o teh ključnih besedah poskušajte dobiti informacije o vrsti ključne besede ter glavnem iskalnem namenu.

Potem lahko tudi obiščete spletno stran pohištvo123.si, ki prodaja vzmetnice, počivalnike, pisalne mize in podobno. Spletna stran je profesionalno zgrajena in je lahko vzgled komurkoli, ki ga zanima SEO.

Spletna stran panheat.si je profesionalna lead generation spletna stran, ki je namenjena prodaji ir panelov. Iz tega razloga spletna stran cilja na ključno besedo ir paneli in na podobne ključne besede.

Več o ključnih besedah si lahko ogledate na spodnjem videju:

Dodatne informacije o vrstah ključnih besed, povezanih s spletno optimizacijo: