Družbena omrežja – so to 3 najpogosteje uporabljena?

Družbena omrežja – so to 3 najpogosteje uporabljena?

Se vam zdi, da obstaja poplava družbenih omrežij? Se ne znajdete več, katero je katero? Katera družbena omrežja uporabljate vi? Če ste se kdaj vprašali, katera družbena omrežja poznamo, koliko ste jih lahko našteli? Pa poglejmo, poznamo: Facebook, Instagram, WhatsApp, Twitter, LinkedIn, smo našteli vsa? Daleč od tega, a zagotovo os to tista napogostejša, ki jih morda že ali pa jih še poste našli na svojih prenostnih telefonih.

družbena omrežja

Facebook:

družbena omrežja facebook

Facebook je družbeno omrežje, ki uporabnikom nudi širok nabor storitev in dejavnosti. Uporabiki lahko objavljajo, fotografije, videoposnetke,povezave do novic ali drugih zanimivih vsebin na spletu, igrajo igre, klepetajo, si ogledujejo videe v živo in še več. Na vso objavljeno vsebino se lahko odzivajo ne le z všečki, ko tje to veljalo včasih temveč tudi z ostalimi reakcijami, ki jih izražako skozi emotikone. Glavni namen Facebooka je, da registriranim uporabnikom omogoča ustvarjanje profilov, objavljanje, predvsem pa ohranjanje stikov s prijatelji, družino in sodelavci. Facebook se je začel z željo po povezovanju prijateljev in je poznan po prošnjah za prijateljstvo, ki si jo uporabniki pošiljajo med seboj, da ostanejo še tesneje povezani. Poleg uporabe za osebne namene, pa je Facebook postal tudi priljubljen kraj za oglaševanje in marketinške aktivnosti. Preberite več in si poglejte še spletno oglaševanje Pro Marketing.

Instagram:

družbena omrežja instagram

Instagram je družbeno omrežje v lasti Facebooka. Uporabnikom omogoča deljenje fotografij in videoposnetkov iz svojega življenja, dodajanje opisov, barvno urejanje fotografij in še mnogo drugih reči. Instagram bolj kot druga omrežja temelji na objavljanju vizualne vsebine, ki pa jo lahko dopolnite tudi z obisom, ki ga dodate pod ftorografijo ali videoposnetek.

Ko na Instagramu objavite fotografijo ali videoposnetek, bo to prikazano na vašem profilu, prav tako bodo to na vaši naslovni strani videli vsi, ki vam sledijo. Če imate profil nastavljen kot »javen«, lahko vsak, ki ga obišče in vidi vaše fotografije. Da bi preprečili neznancem dostop do vaših fotografij, si lahko nastavite profil v vrivatni način in tako ogled vaše vsebine dovolite le tistim, ki ste jim omogočili, da vam sledijo. Podobno, kot lahko na Favebooku vidite vso vsebino nekoga le če ste njegov prijatelj (če ima seveda tako nastavljeno). Objavljate tako, da z mobilnim telefonom posnamete fotografijo ali 60 sekund dolg video, ki ju lahko kar znotraj aplikacije tudi barvno obdelate.

LinkedIn:

družbena omrežja linkedin

LinkedIn, ustanovljen leta 2002, je kraj za profesionalce, ki se povezujejo s preteklimi in sedanjimi sodelavci, povečujejo poslovne povezave, mrežo v svoji industriji in celo iščejo nova delovna mesta ali zaposlene.

LinkedIn je družbeno omrežje, podobno Facebooku, Instagramu in Twitterju. Toda za razliko od teh spletnih mest za mreženje, ki so bolj osredotočeni na priložnostno druženje in mreženje, je LinkedIn usmerjen v profesionalne povezave. Je družabno omrežje za poslovno skupnost.

Z LinkedInom lahko ostanete v stiku z nekdanjimi kolegi ali sošolci. Ker ljudje tako pogosto menjajo službo, je včasih težko slediti celotnemu omrežju – vendar LinkedIn olajša ta postopek.

Druga glavna funkcija LinkedIna je pomagati ljudem pri iskanju zaposlitve ali novih zaposlenih. LinkedIn uporabnikom omogoča iskanje na tisoče delovnih mest ali celo objavo prostih delovnih mest. Vodje zaposlovanja uporabljajo LinkedIn za iskanje najbolj usposobljenih kandidatov z ustreznimi spretnostmi in izkušnjami.

Ogromna baza uporabnikov LinkedIna je najboljše mesto za iskanje potencialnih strank, možnosti in karierne priložnosti. Ta velika platforma je primerna za trženje, zlasti za podjetja B2B. Zaradi osredotočenosti na profesionalne povezave je LinkedIn odlična platforma za ustvarjanje potencialnih strank. Tu lahko najdete potencialne stranke in stranke po panogah, podjetjih, nazivih delovnih mest itd. Če lahko prepoznate svojo ciljno publiko, jih verjetno najdete na LinkedInu.

Šli smo skozi kratek pregled treh družbenih omrežij. Katera uporabljate vi, morda vsa 3? Morda nobenega? Želimo vam uspešno mreženje in povezovanje s prijatelji, tako na družbenih omrežjih kot v živo, še naprej.