Instagram influencer marketing: marketing za vaše podjetje v letu 2022

Instagram influencer marketing: marketing za vaše podjetje v letu 2022

Marketing na družabnih medijih je strategija, ki jo morate vsekakor raziskati. Influencer marketing ali marketing z vplivneži na Instagramu, je nekaterim trgovinam pomagalo čez noč povečati prodajo – tako močno je. Vplivneži na Instagramu so si pridobili veliko občinstvo, ki se bo ob pravem izdelku usmerilo k nakupu.

Z izvajanjem marketinga z vplivneži na Instagramu lahko promovirate svoje najnovejše izdelke, pridobivate nove stranke in neposredno komunicirate z obstoječimi. 

Instagram marketing – ustvarjanje lastnega občinstva

Prva možnost Instagram marketinga je ustvarjanje velikega števila lastnih sledilcev, druga pa je trženje z vplivneži na Instagramu.

Kaj je vplivnež – influencer na Instagramu?

Vplivnež Instagrama je uporabnik Instagrama, ki ima uveljavljeno občinstvo in lahko zaradi svoje stopnje zaupanja in dosega prepriča druge. Vplivneži na Instagramu vam lahko v razmeroma kratkem času pomagajo zgraditi ogromno občinstvo iz nič, prav tako pa vam lahko potencialno pomagajo ustvariti veliko prodaje že s tem, da na svojih profilih objavijo vaše izdelke.

1. korak: poiščite prave vplivneže na Instagramu

 

 

Pri uporabi trženja z vplivneži na Instagramu je prvi korak iskanje pravih vplivnežev, ki so priljubljeni v vaši specifični podniši. Z uporabo vplivnežev na Instagramu, ki so že priljubljeni v vaši niši, boste povečali verjetnost, da boste dosegli prodajo, saj so njihovi sledilci že vključeni. Če torej prodajate izdelke za peko, boste izbrali profile vplivnežev, ki kuhajo in pečejo. 

2. korak: vzpostavite partnerstvo

 

 

Ko najdete pravo osebo za svojo kampanjo na Instagramu, je čas, da jo kontaktirate in z njo sklenete partnerstvo. To je sestavni del vaše dolgoročne strategije trženja na Instagramu. Če sledilci vplivneža vidijo, da vedno znova promovira isti izdelek, bodo bolj verjetno zaupali izdelku (in ga kupili). Preverite vplivneža, spremljajte ga, na kakšen način predstavlja izdelke, koliko všečkov in komentarjev ima. Pri dogovarjanju pa ga prosite naj vam pošlje analitiko dosega in cenik. Če ste začetnik se seveda izogibajte močnih vplivnežev, ki imajo zelo visok following, saj si jih verjetno ne boste mogli privoščiti. 

3. korak: merjenje rezultatov pri trženju na Instagramu

Preden začnete izvajati kakršno koli kampanjo, je pomembno, da imate vzpostavljen dober okvir za merjenje rezultatov. Tako boste natančno vedeli, kaj deluje in kaj ne. Prosite izbranega vplivneža, da vam sproti pošilja analitiko objav, tako boste točno vedeli kako učinkovit je vplivnež.

 

Instagram influencer marketing: marketing za vaše podjetje v letu 2022

Potrebujete pomoč? Kontaktirajte ProMarketing!